Search fooditerranean

About


Η Φιλοσοφία μας

Υποστηρίζουμε τις μικρομεσαίες ελληνικές επιχειρήσεις  τροφίμων να διαφοροποίούν και να εκφράζουν την εταιρική τους ταυτότητα σε ενα παγκοσμιοποιημένο ανταγωνιστικό περιβάλλον. Σχεδιάζουμε και υλοποιούμε στρατηγικές ανάπτυξης  των εξαγωγών, με μακροχρόνια προοπτική εγκατάστασης των προΪόντων. 


Αποστολή μας είναι η ανάπτυξη των παραδοσιακών επιχειρήσεων τροφίμων, και η δημιουργία αναγνωρίσιμης επωνυμίας.  

Στρατηγικός μας στόχος είναι να συνδέσουμε τα Ελληνικά παραδοσιακά προϊόντα με τους λάτρεις της ποιοτικής διατροφής όλου του κόσμου.   

Όραμά μας είναι να συντελέσουμε στην βελτίωση της εμπορικής κουλτούρας που εφαρμόζεται μέχρι σήμερα στον κλάδο τροφίμων.                     

Κλειδί για την επιτυχία είναι η συντονισμένη δράση και συνεργασία των μικρομεσαίων παραγωγών.  

Logo-Σήμα   Οι τρεις κύκλοι στο λογότυπό μας συμβολίζουν τους 3 καθοριστικούς παράγοντες οι οποίοι συντελούν στην μοναδική ποιότητα των Μεσογειακών προϊόντων.  Γη, Νερό και Ήλιος συγκροτούν το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα των αγροτικών μας προϊόντων, προσδίδοντάς τους υψηλή ποιότητα και διατροφική αξία . Τα 3 αυτά στοιχεία του μικροκλίματος της Μεσογείου εκφράζουν ταυτόχρονα και τις βασικές αξίες της fooditerranean:
Iσχυρή πίστη στους στόχους και στις αξίες μας
Διαύγεια & ειλικρίνεια στις επαγγελματικές μας σχέσεις
Γόνιμες και παραγωγικές ιδέες


Η ιστορία μας

Τα ελληνικά προϊόντα διατροφής είναι τα καλύτερα στο κόσμο.


Αυτό πίστευα μέχρι τα τέλη του 2010 όποτε πήρα την πρωτοβουλία να πραγματοποιήσω μία έρευνα αγοράς για το ελαιόλαδο στο Λονδίνο, όπου ζούσα. Η έρευνα αυτή ανέτρεψε το παραπάνω ελληνικό στερεότυπο. Στην πραγματικότητα οι Λονδρέζοι, αλλά και πολλοί άλλοι λαοί,  δεν ενστερνίζονταν την ελληνική αυτή άποψη για τα ελληνικά προϊόντα. Η αιτία δεν είναι η έλλειψη ποιότητας, γεύσης ή άλλων τεχνικών χαρακτηριστικών των ελληνικών αγροτικών προϊόντων. Η αιτία είναι η ανύπαρκτη προώθηση, η μή οργανωμένη και συλλογική προσέγγιση αγορών του εξωτερικού, και η έλλειψη κουλτούρας και ίσως τεχνογνωσίας απο την ελληνική πλευρα,  για την διαμόρφωση και υλοποίηση μιας ολοκληρωμένης εξαγωγικής στρατηγικής.   

Η έρευνα αυτή εκτός από πολύτιμα εμπορικά στοιχεία για την αγορά, μου έδωσε ανεκτίμητες απαντήσεις στο πιο σημαντικό ερώτημα που με απασχολούσε εκείνη την εποχή. Πως και σε ποιά χώρα θα μπορέσω να αξιοποιήσω τις επαγγελματικές και ακαδημαϊκές μου γνώσεις. Είχα ήδη επιλέξει οτι θέλω να εμπλακώ με τον διατροφικό κλάδο τον οποίο αντιλαμβάνομαι ως ένα πεδίο οικονομικής, δημιουργικής, κοινωνικής, πολιτιστικής και πολιτικής δράσης. Μία χώρα στον κόσμο κάλυπτε τα κριτήρια της αναζήτησής μου. Η Ελλάδα.  Στο τέλος του 2010 επιστέφω. Η  πίστη μου και το όραμά μου για την βελτίωση της αντίληψης για τα ελληνικά αγροδιατροφικά προϊόντα στο εξωτερικό, ήταν τα ισχυρότερα όπλα μου. Η Ελλάδα έχει μία τόσο σπουδαία και μοναδική αγροτική παραγωγή, αλλά ταυτόχρονα ένα τεράστιο κενό στην εμπορική της αξιοποίηση διεθνώς. 

Αποφάσισα να δημιουργήσω ένα εξαγωγικό εργαλείο που θα βοηθήσει στην αποτελεσματικότερη συλλογική προσέγγιση νέων αγορών και θα πρόσφερε σημαντικά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Συνεχίζω να καλλιεργώ το «έδαφος» στο οποίο τα ελληνικά αγροτικά προϊόντα θα μπορέσουν αποκτήσουν προστιθέμενη αξία διεθνώς. Η δημιουργία της fooditerranean είναι ακριβώς αυτό: η δημιουργία ενός πεδίου (terrain) στο οποίο θα μπορούν να αναπτυχθούν νέα εργαλεία και να υλοποιηθούν νέες στρατηγικές για την ανάπτυξη του διατροφικού (food)κλάδου.  Μόνο μέσα από μία οργανωμένη και συλλογική δράση θα μπορέσουμε να εγκαταστήσουμε στο μυαλό όλου του κόσμου ότι:

Τα ελληνικά προϊόντα διατροφής είναι τα καλύτερα στο κόσμο.