Ένα καλό βιβλίο μπορεί…
να διαβάσεις μόνο μερικές σελίδες του και να σου δώσουν ότι ίσως μερικά βιβλία μαζί,
να μην χρειαστείς καν να το αγοράσεις για να πάρεις κάτι καλό από αυτό,
αλλά εάν το αγοράσεις το χρηματικό κόστος θα είναι ελάχιστο μπροστά σε αυτό που θα κερδίσεις.
Tις περισσότερες φορές μαθαίνεις την ύπαρξή του από κάποιον που το έχει ήδη διαβάσει,
άλλες φορές το συναντάς “τυχαία” και σε καθηλώνει από την πρώτη στιγμή που βλέπεις το εξώφυλλο.
Kανείς δεν μπορεί στην πραγματικότητα να κλέψει ένα καλό βιβλίο ή τις ιδέες του, μπορεί μόνο να το αντιγράψει (εάν είναι τεμπέλης) ή να εμπνευστεί από αυτό (εάν είναι ευφυής) και να δημιουργήσει κάτι ακόμη καλύτερο.
Από ένα καλό βιβλίο μπορεί να κερδίσει (με κάθε τρόπο) τόσο αυτός που το γράφει και αυτός που το διαβάζει.
Ένα καλό βιβλίο είναι ακριβώς σαν ένα καλό brand.
['Εχεις απορίες; στείλε ένα email]
George Gkekas | Brand & exports strategist
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου